سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاهى اندیشیدن، جهادى کار کردن

اعلام نمره پایان ترم مدارهاى الکتریکى 2 - ناپیوسته + یک نکته

 

اعلام نمره‌ مدارهاى الکتریکى 2 - ناپیوسته


نمره‌ى پایان‌ترم این درس با کد 02_069_22_12 که آزمون پایانى آن در روز 3 شنبه 30 خرداد 91 در جهاد دانشگاهى یزد برگزار شده بود در سایت گلستان اعلام شده است.

نمره‌ى ماکزیمم 19.3 بوده که در مقایسه با بقیه‌ى دانشجویان شایسته‌ى تقدیر و تشکر است و 20 داده شده و به بقیه‌ى نمره‌ها دقیقا" 1.3 نمره افزوده شده است. اعلام این نمره‌ها براى اطلاع دقیق هر دانشجو از کارنامه‌ى واقعى خود مى‌باشد و تأثیر میان‌ترم فقط در صورت مثبت بودن به این نمره‌ها اعمال خواهد شد. به عبارت دیگر، نمره‌ى هیچ‌کس از این که هست کم‌تر نخواهد شد.

 

ضمنا" جا دارد ضمن تقبیح رفتار معدودیى از دانشجویان به‌ویژه دو نفر از ایشان که گیجى و ترس خود را در جلسه‌ى امتحان به بقیه تسرى داده و با بر هم زدن آرامش فکرى دوستان خود، موجب افت محسوس عملکرد میانگین کل گروه شدند، به ایشان و بقیه‌ى دانشجویان عزیز یادآورى شود که حفظ آرامش و کنترل واکنش‌ها هنگام‌یى که مشکلات‌یى در فرآیند زنده‌گى و کارمان ظاهر مى‌شوند اولین لازمه‌ى موفقیت است و بهترین شما کس‌یى است که در شرایط سخت، موجب آرامش بقیه باشد، نه آن که عامل تشویش افکار و عدم تمرکز مردم بر راه حل مشکل‌شان باشد.

در هر صورت، نمره‌ى 2 نفر از این افراد که به‌قضاوت من، بیش‌ترین نقش را در آن تشویش داشتند مشمول ارفاق بیش از این نخواهد بود، مگر آن که حضورى از من، به‌نماینده‌گى از همه‌ى دوستان خود عذرخواهى کنند.